top of page

Utstillerinformasjon

Her er litt informasjon til deg som vurderer å være utstiller under IT FORUM 2026 på Quality Hotel Maritim i Haugesund. Vedlagt følger litt informasjon:

 

Priser:

Tilslutningsdøgn i enkeltrom 16.-17.03.26 kr. 1.395,-

Prisen inkl. 1 døgn med frokost.
 

Hotellopphold i enkeltrom 17.-18.03.26  kr. 1.395,-

Prisen inkl. 1 døgn med frokost.
 

 

Deltakelse for stand personale pr. pers. 1 dag. kr. 1.420,-

Deltakelse for stand personale pr. pers. 2 dager. kr. 2.300,-

Inkl. lunsj, 2 kaffepauser og kaffemat pr. dag.
 

 

Deltakelse på festmiddag 17.03.2026  kr.1.405,-

Inkluderer Middag og underholdning.

Inkluderer Mingling - og Nettverksbygging kl. 17.00 – 18.00

​

Ulike stand muligheter:

Stand 2x2 meter - for 1 leverandørstand kr 21.500,- + mva

Inkl. bord/stoler, duker og strøm og vanlig trådløst internett.

I tillegg tilkommer kostnad for stand personale se ovenfor.
 

Stand 3x2 meter - for 2 leverandører kr 31.500,- + mva

2 leverandører kan velge å dele stand

Den leverandøren som velger stand, blir fakturert for det totale

beløp, og skriver kommentar om hvem de skal stå sammen med.

Inkl. bord/stoler, duker og strøm og vanlig trådløst internett.

I tillegg tilkommer kostnad for stand personale se ovenfor.
 

 

NB! Det er ikke mulig å delta som utstiller på konferansen uten tilknytting til stand.
Både stand ansvarlig og utstiller representanter melder seg på under kategori «Utstiller/leverandør» i påmeldingsskjema.
​​

​

 

Rigging av stand

Dere har mulighet til å rigge standen fra mandag16.03. kl. 17.00.

Registreringen til konferansen starter tirsdag 17.03. kl. 09.00.

Konferansen starter tirsdag17.03. kl. 10.00.

 

For program, vennligst se egen fane

​

Den plassen som er tildelt er uten messevegger.

Konferansebord og stoler blir satt inn i lokalet. De som har bestilt kablet punkt vil få dette fremlagt til sin stand og TV skjerm vil bli satt frem, evt. andre møbler som er bestilt direkte hos oss. Vi vil ta hensyn til de ønsker som er notert i kommentarfeltet i  registreringsskjema.

 

​

Forsendelser/Lagerplass

Har du behov for å sende stand utstyr til hotellet i forkant kan dette mottas tidligst fredag, 13. mars. 

 

Alle leveranser som skal til IT-Forum i Haugesund må være merket med utfylt skjema (se under).

​​​​Fyll inn på sted: Quality Hotel Maritim, Arrangør: Fjell og Fjord Konferanser.  Hotellet står ikke til ansvar for noe materiell hvis det ikke er merket med dette skjema. Skjema for varelevering i forbindelse med IT-Forum 2026 - vennligst se her eller last ned under.

 

​​​​​​

 

 

​

App:

Det vil også i år bli lagt opp en rebus i appen for å øke besøk til standene.

Denne gjelder for de av dere som krysser av for at dere ønsker å delta på denne og som sender inn spørsmål til oss. Det vil fungere på følgende måte: Deltakeren vil i appen få opp en liste på utstillerne som er med i rebusen. Når de klikker på en utstiller, må de legge inn en kode for å kunne åpne spørsmålet og svare på dette. Denne koden får de kun fysisk på stand hos dere. (Dere som utstiller vil motta deres unike kode fra oss på forhånd). Et tips kan være å vente med å gi denne koden før de går videre til neste stand slik at dere har fullt fokus fra de mens de er på stand. 
 

Spørsmål kan lastes opp ved påmelding eller sendes til følgende

e-post senest 1. mars til: silje@fjellogfjord-konferanser.no

 

Det vil bli en hovedpremie til den deltaker som har vært innom flest stander.

Premiering vil være en full deltagelse på IT-Forum 2027. 

 

I tillegg oppfordrer vi dere selvsagt til å ha egne konkurranser på stand, en hyggelig premie er verdsatt til en heldig vinner som har besøkt deres stand og deltatt.

Som tidligere år, blir premie utlevert til vinner av konkurransen, ved konferanseslutt i plenumsalen.

​​​

 

Har du noen spørsmål, vennligst ta kontakt på: sandra@fjellogfjord-konferanser.no  eller på mobil 928 36 688.

​

Vennlig hilsen

Fjell og Fjord Konferanser AS

 

Sandra Myrdal

​

Dager igjen til konferansen 2026

Vi gleder oss!

bottom of page