Utstillerinformasjon
Her er litt informasjon til deg som vurderer å være utstiller under IT FORUM 2025 på Quality Hotel Maritim i Haugesund. Vedlagt følger litt informasjon:
Priser:
Tilslutningsdøgn i enkeltrom 17.-18.03.25 kr. 1.320,-
Prisen inkl. 1 døgn med frokost.
Hotellopphold i enkeltrom 18.-19.03.25 kr. 1.320,-
Prisen inkl. 1 døgn med frokost.
Deltakelse for stand personale pr. pers. 1 dag. kr. 1.330,-
Deltakelse for stand personale pr. pers. 2 dager. kr. 2.110,-
Inkl. lunsj, 2 kaffepauser og kaffemat pr. dag.
Deltakelse på festmiddag 18.03.2025 kr.1.225,-
Inkluderer Middag og underholdning.
Inkluderer Mingling - og Nettverksbygging kl. 17.00 – 18.00
Ulike stand muligheter:
Stand 2x2 meter - for 1 leverandørstand kr 20.000,- + mva
Inkl. bord/stoler, duker og strøm og vanlig trådløst internett.
I tillegg tilkommer kostnad for stand personale se ovenfor.
Stand 3x2 meter - for 2 leverandører kr 30.000,- + mva
2 leverandører kan velge å dele stand
Den leverandøren som velger stand, blir fakturert for det totale
beløp, og skriver kommentar om hvem de skal stå sammen med.
Inkl. bord/stoler, duker og strøm og vanlig trådløst internett.
I tillegg tilkommer kostnad for stand personale se ovenfor.
NB! Det er ikke mulig å delta som utstiller på konferansen uten tilknytting til stand.
Både stand ansvarlig og utstiller representanter melder seg på under kategori «Utstiller/leverandør» i påmeldingsskjema.
App:
I år blir det for første gang tilrettelagt for egen IT-Forum APP.
Appen skal ivareta dere som utstillere på en mer profesjonell og inkluderende måte. Utstillerbedrifter vil derfor få muligheten til å bli profilert i appen og vil i så fall bli presentert med firmanavn og logo. I tillegg vil det legges opp til en rebus for økt besøk til standene. Vi vil da trenge 1 spørsmål som er relevant for dere (med 3 svaralternativer)
Kontaktperson for stand vil få muligheten til å krysse av for både profilering og ønske om å delta på rebus ved påmelding. (Arrangør vil stå få premie i forbindelse med rebus)
I tillegg er det selvfølgelig fortsatt mulig å være kreative med egne konkurranser på stand. En hyggelig premie er da i så fall verdsatt. (Som tidligere år vil i så fall denne bli utlevert til en vinner i plenum ved konferanseslutt).
Rigging av stand
Dere har mulighet til å rigge standen fra mandag, 17.03 kl. 17.00.
Registreringen til konferansen starter kl. 09.00 den 18.03.
Konferansen starter kl. 10.00.
For program, vennligst se egen fane
Den plassen som er tildelt er uten messevegger.
Konferansebord og stoler blir satt inn i lokalet. De som har bestilt kablet punkt vil få dette fremlagt til sin stand, evt. andre møbler som er bestilt direkte hos oss. Vi vil ta hensyn til de ønsker som er notert i kommentarfeltet i registreringsskjema.
Forsendelser/Lagerplass
Har du behov for å sende stand utstyr til hotellet i forkant kan dette mottas tidligst fredag, 14. mars.
Alle leveranser som skal til IT-Forum i Haugesund må være merket med utfylt skjema (se under).
Fyll inn på arrangør: Fjell og Fjord Konferanser.
Hotellet står ikke til ansvar for noe materiell hvis det ikke er merket med dette skjema.
Håper dette frister til deltagelse og at vi har gleden av å se dere.
Påmeldingslinken for deltagelse vil være klar og åpen fra medio november 2024.
Det vil være begrenset med plasser, førstemann til mølla gjelder her.
Har du noen spørsmål, vennligst ta kontakt på: sandra@fjellogfjord-konferanser.no eller på mobil 928 36 688.
Vennlig hilsen
Fjell og Fjord Konferanser AS
Sandra Myrdal